İngilizce Latinos için medya içine girer ama hala İspanyol içerik sağlama üzerine odaklanmamız gerek. Arama reklam sanayi kilometre taşları: ilk SES İspanyol oturum, Aralık 2003te Chicago oldu. Şimdi IAB İspanyol Komitesi vardır. Daha fazla odak şimdi standartları. Online portal kilometre taşları: AOL Latino, Yahoo Yahoo Espanol, MSN Latino alımları Terespondo Nisan 2005te, Güney Amerikanın en büyük PPC ağ. (http://www.seroundtable.com/archives/002142.html). Tanıma ABDnin ikinci dil, bir sekme Espanol için değil kendi arama giriş sayfasında sahip yeni MSN arama başlatmak için kredi verir. Google, bunu yapabilirsiniz, ancak kişiselleştirilmiş ana sayfasına gitmek zorunda. Sorunlar: Arama girilen bir yazım hatası veya başka bir dil mi? "Camara" hala İspanyolca olmak yerine bir yazım hatası olarak yorumlanır. SE için çözmek için zor bir sorun. "Denver Emlak" arama: İspanyol pazarında en hızlı büyüyen bu pazarda ev satışları. Tüm organik, %80-in belgili tanımlık website (üzgün vuramamak o) trafik Internet üzerinden geldi. Hatırlanması gereken başka bir şey kws başka bir dilde farklı olmasıdır.Lucas Mora - LatinedgeStared monografias.com, şimdi bir temel SEO ve orijinal içeriği elde trafiği açısından en iyi 5 İspanyol Web sitesi ile. Çevrimdışı bir ilişki için çevrimiçi bir vurgu yapmak istiyor. Jüpiter göre online, oluşturulan her bir dolarlık seyahat şirketleri gelir geçmesinden Research 5 $ aldı. Yahoo arama "hoteles Akapulkodaki" İngilizce olarak değiştirme seçeneği verir ama organik İspanyol sonuçları görüntüler. Ayrıca bazı aramalar sonuç bulundu toplam sayısı yaklaşık olarak aynı olduğunu, ancak arama ingilizcede yapılır ise 6 kez sonuçlar gösterdi Google Meksika çalıştı. Arama manzara İspanyolca olarak ödenmiş? TBM ve birim maliyeti karşılaştırılabilir İngiliz aramalar her iki kısmını vardır. Düz-se bile onundaha az hacim, hala kesinlikle "buna değer." Kullanıcı sofistike: uzun kuyruk örnek. İngilizce bir kelime arama birden çok sözcük karşı arasındaki fark içinde: 3 kere çok sayıda birden fazla kelime arama. İspanyolca olarak, nerede bir kelime arama hala hakim, ancak değil 3 kat fazla karşısında bulunmaktadır. Bu nasıl İspanyol kullanıcılar yansıtır hala nasıl aramak için öğrenme vardır. Nasıl net? Güney Amerikada birçok birçok insan bir Internet Kafe, hangi geçici o daha az muhtemel güvenlik kaygıları nedeniyle online satın almak online olsun. Nasıl onlar çevrimdışı alabilir? ABD telefon satış olabilir ve kredi kartları daha alışık. Latin Amerika, nakit tercih edilir. İnsan iletişim, İspanyol pazarına çok önemlidir. Potansiyel müşteri ile temas noktaları artırmak gerekir. E-posta desteği vermeniz gerekir. Kullanıcılar diğer ucunda insanlar bilmek istiyorum. Yerine sadece bir şirket adı ile yanıtlamak için iyi bir fikir. Eğer sen-ebilmek sağlamak canlı sohbet: daha iyi. Çağrı merkezi ya da destek servisi çok iyi. Çevrimdışı satış yapmak için kurşun üretimi formları kullanarak İspanyol pazarında online iş yapmak için iyi bir yol olduğunu. İnsanlar online formu doldurarak izleyin. E-posta pazarlama Meksika (kullanılan tek yöntem), hisse senedi, tüm çevrimdışı satış birimlerinin 10 k dışında satış sonuçlandı optin ağa başka bir pazarlama kampanyası çok başarılı olmuştur. Bir kez daha önemli bir site satış telefon numarası ekleyerek, temas noktaları artırmak 54 oranında arttı. Ayrıca numara orada görmek ve biri gerekirse diyebiliriz bilerek Hispanik kökenli için belirli bir ülke % %37 22 den online dönüşümlerini artırmak yardımcı oldu. Diğer istatistikler üzerine gelin çağrı merkezi ek satışlar arttı. Sonuç: daha çevrimdışı yetenekleri var, sana iyi gelecektir. Ben algı çevrimdışı varlığı bile, insanlar-ecek var olmak satın almak daha yüksek. Ayrıca, çünkü küçük bir Pazar beklentileri yönetilmektedir emin olun. Amaç yatırım Getirisi, düz ve gelecekteki müşteriler kazanmak için sıfır düşünülmelidir. ROI bundan sonra artacak. Site teklifleri ile tutarlı olduğundan emin olun. Hemen başlamak: itibar inşa etmek hazır olun. Açılış sayfalarını hem İspanyolca hem de İngilizce tüm İspanyolca konuşan şirket hedefleme sürece inşa. Diğer formları ödeme sağlar.Ignacio "Nacho" Hernandez - iHispanic.com (Bu gerçek bir lider unutmayın İspanyolca SEMde bu sizin Pazar ise o, Lucası veya Barbara Coll üç vardır benim düşünceme göre bu alanda en bilgili kişi). Nacho, bu konu tartışmaya bir son beyaz kağıt uzattı. Onun Web sitesinde mevcuttur. Nacho sadece Jupiter Media yakın bir gelecekte bir all-İspanyolca toplantısı için ikna etmiş Barbara ile duyurdu: SES Latino 2006 Miami, FL 10-11th Temmuz 2006. (Alkış)Örnek boş sandalye odaya nasıl pazar payı kazanmak için büyük bir fırsat var açıklamak için rekabet olmadığı kullanılmıştır. Neden İspanyol Pazar? Barbara tarafından gösterdi ama kaplı o İspanyol nüfusu ile online bir pop 61 milyon 434 milyon olduğunu! Mit: ABDnin Hispanic don? t var kredi kartları. Bu tamamen doğru değil. Kredi kartı İspanyollar arasında kullanılan %48 %57 2002den 2004 için yetiştirilen. 13 Milyon online ABD İspanyollar, 2003te 5.6 milyar harcadı. Yeni bir çalışma (http://www.seroundtable.com/archives/002254.html) 5 İspanyol kullanıcılar için en fazla gidilen hedef siteler arama siteleri olduğunu gösterdi. Ücretli eklenmesi ve PPC bakmak gerekir. Açılış sayfaları ve reklamlar, yaratıcı üzerinde odaklanmak hem? en espanol.? PPC konular: birçok niş Sanayi hala keşfedilmemiş bölge olmakla birlikte, İspanyolca rekabetçi kws tıklama var 10-%25 maliyet. Açılış sayfaları daha yüksek sayfa terk görmek için hazır olun ve işlem akışı zayıf yaratılmıştır. İspanyol olmayan kişiler (örneğin site sarışın, mavi gözlü insanlar) resimleri kullanmak dikkat edin. Dönüşümler, çevrimdışı oluşur ancak alternatif ödeme yöntemleri sunmak hazır olun. SEO stratejileri. İspanyol içerik zaten varsa, o zaman ilk kez dizine eklediği anladım. Şimdi 1.3 milyon sayfa olan zaten Google Univision.com örnek verdi. Y! Sadece 119,000 ve daha az MSN. Aramak? casas neuvas san Diego? Google ancak başka bir liste gösterir korkunç başlık etiketi, parçacıkları ve URL eksik anahtar kelimeler iyi bir ilk sonuç gösterir. Hangi dilde ben kullanmalıyım? Güney Amerika ve Orta Amerika, İspanyolca kullanın ancak ABD, her iki sürümü de yapmak gerekir.Vaka çalışması hakkında İspanyolca kullanıcıların, örneğin kullanılan İspanyolca anahtar kelimeler üzerinde odaklanarak mexgrocer.com? salsa verde Mexicana "ve açılış sayfaları Anglo veya İspanyol kullanıcı tarafından ulaşmış olabilir anahtar kelimeler için çift dilli. Eskiden mexgrocer İngilizce ve İspanyolca mexsuper.com vardı ve onlar? sınır başkanları? bazı terimler. Kw araştırma-kez İspanyolca içinde geriye doğru--dan belgili tanımlık İngiliz yorum yaparken dikkatli olun. Kelime işareti bırakılmaz. 2 Ve 3 nesil İspanyollar dili, örneğin unutmak çünkü yazım hatası çok önemlidir?Pozole? orijinal yazım vs.?Çorbası? Şimdi daha fazla arama. SeaSearch motoru Emlak... Onlar en iyi 5 organik listeleri ile ücretli listeler belirli bir terimle hakim olmuş hw harika bir örneği gösterir. Bir dağıtımcı kullanıyorsanız? aynı dönem için optimize edilmiş ve uygun s site emlak dan %43 %86 kat yukarıda kazanmak için mexgrocer yanı sıra İttifak ile Amazon üzerinden sipariş. Bağlantı popülerlik inşa? aynı kurallar geçerlidir: yüksek trafik ve ilgili sitelerde sadece. Basın bültenleri PRWeb ve İspanyolca AmbosMedios kullanın. Yerel arama İspanyol piyasada çok büyük olacak. Görünüşe göre İspanyol hanelerin % 71 sadece 20 metro alanlarda bulunmaktadır. San Diego/Tijuana 41.4 milyon dolar günlük toplam tanımlanmış Pazar tarafından San Diegoda geçirdi gösterilmektedir. Bir örnek için alışveriş yapmak için olabilir mi?Araba mı? San Diegoda anahtar kelimeler. İngilizce TBM $3.43, 2,80 $2,20 $ ve $2,30 İspanyolca.22,.21,.35, aynı anahtar kelimeleri karşı. 16... % 94ü tasarruf! Sonuçlar daha yüksek yatırım Getirisi =. Panik, alet öyle aynı derecede Google, Yahoo Search Marketing ve Terespondo iken (anahtar kelimeleri bulmak için kullanılabilir http://www.seroundtable.com/archives/002080.html) kullanın. İspanyol içerik zaten varsa, kwın günlük dosyalarınızı bulmak için kullanılan kontrol edin. Bak SERPs için diğer ilgili keywords.10 İpuçları: gerçekçi objektif strateji vardır. Markete kararlı olması. Hazırlık değerlendirmesi yapın. Yeterli kaynak bir kenara. Hangi dili kullanmak için araştırma yapın. Etkili yaratıcı kullanın. Ücretli programları ile başlar. Organik rekabet sonuç hatırlıyor. Test. İspanyol Pazar tek beden uyan tüm değil. Bu Pazar için işlemek hazır iseniz, sadece İspanyollar, hedef olarak Hispanics.Q&A"What hakkında kötü bitmiş veya site Latin Amerika hedefleyen zaman tercüme Standart İspanyolca çeviriler için hedef yok. Bölgesel İspanyolca tercüme etmek akıllıca olacaktır. Spam düşünürler?"B: diyor "Hayır" l: İspanyolca İspanyadan çok farklı ve İspanyollar tarafından kolayca görülebilir. "Ne o tavsiye ederim olan tarafsız İspanyolca," gibi bir şey olduğunu tercüme için.Nacho: hizmet "Standart Dil." olarak bilinen işlemi sunmaktadır. Bu çok yoğun çeviri ve inşaat su kuyusu alarak birden fazla İspanyol lehçeleri yapılan çeviriler ve onlara uyum sağlamak için daha yaygın bir Latin Amerika İspanyolcası. "Nasıl bir çağrı merkezi, SA, örneğin kurulum çalışırken başlatmak için?"L: orada bir sürü yapabilirsiniz dış kaynaklı çağrı merkezleri."Yerel alanlar için gelir düzeyi ile ilgili herhangi bir istatistik?" N: satın Synovate raporu (1.000 $maliyeti ama buna değer) bazı katılanların başarı öyküleri 3 armağan içinde önceki SES programları tarafından verilen önerileri temel örnek verdi.
Yeni ICANN WHOIS Web BetaGoogle güncelleştirmeleri ve SERP değiştirir - Kasım 2013
Benim 7 Surefire yolları için artırın Your trafik başlayan YesterdayiFrame trafik uzun vadeli olarak
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder