6 Aralık 2013 Cuma

10 Hızlı ve kirli SEO başarı ölçütlerini

Tüm E-çözümler projektör |





Organik arama motoru trafiği bir Web sitesine (SEO Müdürü/yöneticisi/Ninja) işini ne zaman kaçınılmaz için değer kanıtlamak gerekir. Orada hiçbir şey soğuk-sert-resim başarı (veya "Man arkasında Curtain" ortaya çıkarmak için) gerçekler gibi.


İdeal bir dünyada, tüm dijital pazarlama çabalarının çoğu küçük bir kova yönetilen ve kolektif ölçümler takımın başarısını vurgulamak veya dijital çabaları komple bir paket başarısını vurgulamak. Ama sonunda, YG bütçe ve kaynakları her bireysel pazarlama çalışmaları için taşıma akışını korumak için haklı olabilir gerekir.


Belki de senin bu önce-düşünce vardı "ziyaretçi getirdim benim içerik öğrendiler, terk ettiler ve geri döndüler yine farklı bir kanal ile."


Son birkaç yıl içinde önemli tartışma hakkında ve çözmek için satış/yol dokunmatik Puan ? dayalı izleme sorunu atıf dönüşüm eylem için çaba olmuştur. Birincil engel son tıklama dönüşüm multi-touchpoint dönüşüm vs. birbirinden ayırmak için yetenek analitik araçlar olmuştur.


SEO profesyonel olarak "kurşun/Satılık gerçekten PPC geldi mi, yoksa yaptım ziyaretçi ilk bizden duymak SEO içeriği ve bizim marka adı aramak ve gördükleri ? ilk şey bizim markası için PPC reklam tıklayın?" sorunuzu olabilir


Tabii ki, bu tüm SEO ve PPC ötesine gider. Tüm dijital pazarlama paketi olduğunu. Ya da Richard Fergie, SEOptimise, parlak nokta içinde dönüşüm atıf sorunu olarak tüm pazarlama karması hakkında değil.


Tamamen dijital izleme açısından bakıldığında, Will Critchlow Distilled, SEOmoz yayınlanan bir makale izleme atıf sayısında bir örnek oluşturdu:


Adobenin Omniture platform hemen akla gelir iken, bu liste Mashable üzerinde her ne kadar biraz (belki tarihli) bulabilirsiniz: Analytics araç kutusu: + 50 More Ways parça Web sitesi trafik-bulma, araştıran ve atıf izleme metodolojileri ve teknolojiler hakkında çeşitli analytics şirketlerin mülakat için iyi bir kaynak için.


Atıf diğer tarafında, her yerde (ve ücretsiz) Google Analytics izleme teknolojisi olduğunu. Multi-Touch atıf izlemek için Google Analytics özel değişkenleri kullanma hakkında orada iyi bir makale vardır. Bu alanda yararlı bulduk bazı makaleler şunlardır:


Başka bir araç, Multitouchanalytics.com, kendimi kullanmadıysanız, Google Analytics entegrasyonu kolaylaştırmak ve temiz bir touchpoint Pano sağlamak için ilginç bir yol olarak görünüyor.


Ayrıca, Adam Goldberg atıf teknoloji başlıklı bir mükemmel bir parça burada arama motoru arsa üzerinde üretilen: en iyi için senin lüzum nedir?, nasıl attribution-artıları ve eksileri ile komple ölçmek için belirli teknoloji kullanım değerlendirilmesinde görsel bir yardım içeren.


Çoklu dokunmatik özelliği izleme herkes için değildir. Bu kaynaklar (örneğin, maliyet, programlama, zaman, vb değer) saf bir karardır. Organik izleme aşağıya kutsal kase arama Analytics dönüşüm etkileyen rolünü belirlemek için arama trafiği ki doğrudur. Ancak, SEO başarısını ölçmek için kullanabileceğiniz diğer ölçümler bir dizi vardır.


Birçok aşağıda listelenen ölçüm (Eric Enge, Tad Şef, Barry Adams, vb) diğer SEO yazarların tartıştık, ama onları tüm içinde bir yer ve bir kaç kendimi ekledi yerine teşebbüs ettik:


Benim en sevdiğim metrik ve araçlar (yani el sıralamaları kontrol) kullanılmayan zaman kolayca karıştırıyorsunuz bir. Yani, genel anlamda, kendi hedef anahtar kelime sırası kesinlikle karne parçası olduğu bilmek söyledi. Bence Google Suggest kullanımını sıralaması izlemek için bir neden ekler.


Bir noktada tüm aramaların % 40ını Google Suggest tarafından tetiklenen bir Google çalışanı tarafından söylendi. Ve tabii ki, öneriler, daha kısa cümleler, her zamankinden daha fazla arama ilk kısa yoldan iterek ile başlar yukarı gel. Bu kısa ifadeler her zaman anahtar kelime hedefleme için başlangıç noktası vardır.


Kaç anahtar kelimeleri her ay sürüş sürüş ve trendi takip inceleyin. Bu gibi bir şey rapor edebilmek için değerlidir "ilk birkaç ay yaklaşık 300 anahtar kelimeler trafik aldık ve trafik üreten birkaç bin farklı anahtar kelimeler artık (Evet, bu uzun kuyruklu is).


Bağlantı kurma ve içerik nesil değil sadece anahtar kelime sıralaması/anahtar kelime trafiği artırma hakkında. De işiniz bittiğinde, bağlantıları ve Web siteleri bu çaba desteklemek için geliştirmek siteye trafik getirecek. Bu tavsiyeler üretilen herhangi bir dönüşüm ve bu trafik için kredi almak.


Uyarı: "sizin lehinize" olarak içerik oluşturmak ve anahtar kelime çeşitliliği artırmak için bu ölçümler görünmeyebilir. Bu başarı aynı zamanda birlikte güzel şeyler daha az alakalı trafik getirecek bir gerçek var.


Muhtemelen bu konuda ya da isteyip istemediğiniz raporu gerekecek. Ve tüm bağlantıları sitenize işaret eden SEO çabaları olacaktır. Ayrıca, bağlantılar miktarı bildirdiği bu kalite, güven, metin çapa, alaka, vb hakkında olduğunu bilen deneyimli SEO aptal görünebilir. Dedi, bağlantılar kazanmakta ilerleme izlemenize ve SEOmozın Linkscape gibi kaliteli bağlantılar raporu için kullanmayı düşünün.


SEO muhtemelen tüm kredi artışı için şirketinizin marka ve ürün hattı marka arama kişilerde alamaz iken, o da bazı kredi markası için arama yaptıktan sonra siteye gelen insanlar için SEO için verilecek vardır doğrudur.


Burada diğer medya kanalları bu ölçüm üzerinde büyük bir etkisi olduğu açık olduğu için dikkatli ol. Ne zaman daha az ağırlık kitle iletişim araçları ve kapsamlı PR (örneğin alt Reklam/Pazarlama bütçeleri ile şirketler) şirkette bazı markalı Arama SEO için özniteliği her zaman daha kolaydır.


Sitenizin taranabilirliğini artırmak ve yeni içerik eklemek gibi olan dizinlenmiş artışı sayfa sayısını görmelisiniz. Bu ölçümü ürün katalogları veya teknik dokümantasyon daha önce arama motorları için ulaşılmaz, büyük bir miktarda olan şirketler için özellikle önemli olabilir.


Bu taze içerik kaynakları sitenize ekleyerek başarısını ölçmek için iyi bir yol olabilir.  Daha sık yeni sayfaların dizine almak önemli bir bileşeni olan geri geliyor tutmak arama motorları daha hızlı ve getting başka içerik türleri, Haberler ve blog gibi mesajları, Google Kafein-crazy algoritması.


Organik arama için şirketin çalışan kanıtlayan kadar gelişmiş Multi-Touch atıf olarak veya birlikte almak kolay veri noktaları çekerek bu kadar basit olabilir. Tabii ki, ölçümleri de ne geliştirme genel SEO strateji ve senin tüm dijital pazarlama karması karşısında gerekebilir dürüst bir göz atın için kullanın.


İle ilgili konular: Kanal: Arama pazarlama | Arama Pazarlama araç kutusu


Yazar hakkında: Andy Komack kurucusu ve eski Başkan KoMarketing Associates, LLC, bir arama motoru pazarlama şirketi Waltham, MA göre değil. Www.andykomack.com var ve onu @akomack heyecan takip edebilirsiniz hakkında daha fazla bilgi edinebilirsiniz. Tarafından Andy Komack daha eşya görmek


@sengineland izle





Raven SEO araçları ama diğer tüm araçlar konusunda emin değil bırakmak beni-e doğru tüm yukarıda bir yerde ve güzel izlemek kolay. Büyük yelpaze-in kullanıcı dostu sunulan veri yolu.


Sen sadece orada otur ve öncesi boşalt uzun kuyruklu kelime ve ifadeler hedef için mümkün olduğunca Andy, ilginç unutmayın % 40 google tarafından tetiklenen alır tür biraz google anahtar kelime aracı öneririm. Ben kullanılan tacttcs biri şanslı olduğunu ve insanların ne çünkü ne millet vs Bobs kuryeler yazarsınız navlun şirketin gerçek ismini CourierQuotes.com.au kadar tersledi vs yazarsınız satın yük oyun kulüpler ilgili Avustralya etki örnek almak için pre boşalt kullanmaktır. Her sanayi kadar eşleştiğinde aynı taktiği yararlanmak olabilir diğer sanayi bol olmalı.


Büyük eşya ve güzel Özeti. Büyük bir organizasyon ve pazarlama departmanı dışında çalışma SEO olarak, her zaman sıfat PPC, SEO, PR, sosyal pazarlama vb arasında bir mücadeleyle karşı karşıya. Şu anda bir atıf modeli oluşturmaya çalışıyorum ama sürekli değişiyor. O hareketli bir hedefe nedenlerinden biridir çünkü daha fazla ve daha fazla bilgi: web üzerinde (daha fazla içerik oluşturulur gibi) uzun almak bizim satış döngüsü buluyoruz böylece (bir kurabiye izleme yeteneği dışında).


Daha fazla en iyi haberleri


Daha fazla haber özetleri görmek


Daha fazla özellik görün


Daha fazla sütun görmek


Bkz: daha fazla nasıl yapılır


SEO 2013 yılında sonsuza dek değiştirdi. Nasıl ayarlamak ve 2014 yılında gelişmek


En çok arananlar 2013 & ilk hiç nakil üst Tumblr trendleri inceleme Yahoonun yıl içerir


Ödemeli arama harcamak dalgalanmaları % 27, mobil kapmak % 40 Şükran, siyah Cuma Spe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönderme